سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به وبلاگ یاسان خوش آمدید .

طبق تحقیقات انجام شده، کارشناسان اعتقاد دارند که باید در سنین پایین شیوه کدنویسی و همچنین برنامه‌نویسی به کودکان آموزش داده شود. در واقع به این دلیل که سرعت یادگیری کودکان بسیار بالاست و می‌توانند مهارت‌های مختلف را به سرعت فرا گیرند، آموزش از سنین پایین، بهترین انتخاب برای آموزش برنامه‌نویسی کودکان و نوجوانان است. این همان کاری است که آکادمی یاسان انجام می‌ هد و با برگزاری دوره‌های مختلف برنامه‌نویسی، کودکان و نوجوانان را برای آینده دیجیتال آماده می‌کند. با ما همراه باشید و درباره کلاس برنامه نویسی در تهران، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

چرا برنامه نویسی کودکان؟

حتما می‌گویید که برنامه‌نویسی در سنین پایین چه فایده‌ای برای کودکان و نوجوانان دارد. هدف از برگزاری کلاس برنامه نویسی در تهران برای کودکان و نوجوانان این است که تفکر حل مسئله به آنها آموزش داده شود. در واقع توانایی حل مسئله حتی در کارهای روزانه نیز بسیار اهمیت دارد و به این معنی است که به کودکان یاد دهیم، چگونه با یک ذهنیت مناسب، راه‌حل هر مسئله و مشکلی را پیدا کنند.

کلاس برنامه نویسی آنلاین برای تمام فارسی زبانان 

آکادمی یاسان با برگزاری کلاس های آنلاین در تهران، این امکان را فراهم میکند کودکان فازسی زبان از سراسر جهان به راحتی در این کلاس ها شرکت کنند و مهارت های برنامه نویسی مقدماتی را بیاموزند و در ادامه ی راه به راحتی سراغ برنامه نویسی پیشرفته بروند. یادگیری برنامه نویسی باعث می شود کودکان در آینده ای نه چندان دور وارد بازار کار گسترده برنامه نویسی شده و از این مزیت برخوردار باشند.